CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 20, 2012

-dye yang saya sayang-


pertama kali saya ingin mengucapkan selamat hari guru utk semua guru yang mengajar di Malaysia ini, rasanya lom terlambat lagi kot saya nak mengucapkannya. Okeyh saya nak cerita pasal someone yang saya nak ceritakan nie, dye nie seorang yang tak pernah putus asa dengan segala apa yang dye buat..dye jugak dah banyak kali saya kecewa kan dye tapi dye tetap gak masih mengharapkan saya. Apakah tanda ini sume ek? katanya nie mungkin jodoh yang diberikan oleh ALLAH buat dye dan saya nie mcm penyeri buat diri dye sebab sebelum saya kawan ngan dye belum ade lelaki yang pernah buat dye angau mcm ni..so saya rasa saya dah buat dye jatuh cinta ngan saya laa..hmmmm, so let just destiny do our fate. =)


bukan saya tak nak terima awak cuma saya tak mampu nak bagi kebahagiaan saya nie sepenuhnya kat awaklah. Saya nie bukan mcm lelaki-lelaki lain yang gagah perkasa, saya banyak kekurangan yang awak perlu tahu. Saya juga dah banyak kali kecewa dengan kaum hawa yang selama ni hanya permainkan cinta saya, saya hanya mahukan cinta yang ikhlas sahaja, tapi maaf saya masih belum ready nak bercinta dengan awak. Tapi saya janji awak bile ade jodoh antara kita sayalah orang pertama akan bahagiakan awak..saya janji.=)