CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 23, 2012

-the best TAGALOG drama-


hye selamat tengah malam semua, actually I tak boleh tidur lah malam-malam nie, so dengan adenya kesempatan ini I nak post new entry lah kat sini yep. Okeyh entry baru nie pasal tabiat I yang tak boleh buang kot, nak tau apa tabiat yang I selalu buat sampai tak boleh buang ni? I selalu bangun awal pagi, yepat pukul 8 I akan bangun dari tidur lepas tu g gosok gigi than terus g duduk depan tv tengok cerita drama TAGALOG yang paling I suka. Nak tau tak cerita apa? 


tu nampak tak gambar kat atas tu, tu lah cerita yang selalu I tengok pagi-pagi buta semata-mata nak tengok apa yang terjadi seterusnya. Cerita ni boleh tahan panjang gak lah, tapi tak delah macam cerita-cerita indon yang biase kita tengok kat TV tu, panjang berjela-jela sampai muak tengok, tapi kalau orang yang dah sah-sah fanatik minat ngan cerita indon nak wat macam mana kan. 

Cerita ni mengisahkan tentang sepasang adik beradik kembar iaitu Dave dan JR yang berlainan ibu, Dave dibesarkan oleh keluarga yang agak kaya dan mempunyai kehidupan sebagai orang kelas atasan manakala  JR pula dibesarkan dari keluarga mmiskin dan menetap di penempatan setinggan. Pada suatu hari JR dapat tahu bahawa beliau adalah pewaris harta pusaka bapa kandungnya iaitu David Garcia. Jadi pada saat itu bermulalah kehidupan yang bahagia JR. Mereka juga mempunyai nama yang hampir sama juga, mereka berdua juga mempunyai latar belakang yang berbeza ini kerana mereka berlainan darjat dan status. Pada masa yang sama juga mereka mencintai gadis yang sama iaitu Audrey. Oleh itu, Audrey berasa serba salah tidak tahu bagaimana untuk memilih antara mereka berdua. Pelbagai konflik dan rintangan yang dilalui oleh mereka bertiga ini dan jangan lupa saksikan Tayong Dalawa pada pukul 8 pagi hanya di siaran 133 saluran telenovela pertama Malaysia Astro Bella. 

Gerald Anderson sebagai JR

Jake Cuenca sebagai Dave

Kim Chiu sebagai Audrey


So I haraplah kan cerita dapat i tengok sampai episod akhir..coz tak lama lagi dah nak naik cuti semester, pejam celik pejam celik dah nak final year dah I nie. Macam tak caye lak, tak pe tak lama lagi I dah nak graduate so doa kan I ye kawan-kawan. ok lah nak tidur nie okeyh uolls bye.