CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 8, 2012

-rumah tangga Erra Fazira mula retak?-

Salam semua pencinta blog yang Ekal sayang, actually malam nie pasas gile kan? Ekal tak tau lah asal panas sangat malam nie? nak kata demam tak gak sebab ekal dah nak baik dah cuma hidung nie jelah sakit sangat nak bernafas pun tak boleh, derita sangat kne penyakit ni. 



Sebelum Ekal mulakan majlis Ekal nak tanya uolls kenal tak Erra Fazira? ala artis nie dulu adalah bekas ratu cantik Malaysia sekitar tahun 1992 (tahun ekal lahir tu). Dia juga digelar primadona Malaysia sebab beliau layak digelar begitu dengan paras rupa yang cantik, tinggi dan sebagainya dan dia juga adalah salah satu duta bagi produk kecantikan menguruskan badan iaitu Slim World  bukan beliau sahaja ada juga artis-artis yang lain yang menjadi duta bagi produk tersebab seperti Wardina Saffiyah, Lisdawati dan Azizah Ariffin buat masa ini tu jelah yang Ekal tahu. Sebab Ekal bukak cerita pasal beliau nie sebab Ekal baru je bukak email kat yahoo tu so terpandanglah pasal gosip yang melanda beliau ini. Dalam kenyataan beliau "macam-macam cerita orang cakap mengenai perihal rumah tangga saya dan seolah-olah mereka lebih mengetahui apa yang berlaku berbanding diri saya sendiri," ujar beliau kepada mStar Online.



Mahligai rumahtangga yang dibina oleh seorang jejaka yang agak tampan iaitu Engku Emran dan dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Engku Aleesya. Ekal tengok pun comel anak dye macam mak bapak dia, mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi gituww la bak kata pepatah melayu kann. Menurut laporan dari akhbar oline iaitu mStar Online beliau menafikan bahawa berita adalah tidak benar sama sekali bahawa mereka mendapatkan khidmat kauseling yang kononya rumah tangga mereka kian retak. Erra juga terkilan dengan gosip-gosip yang tak ade kelas tu, beliau mengharapkan agar gosip-gosip sedemikian agar dihentikan. Erra juga menyatakan bahawa rumah tangga beliau sama sahaja seperti pasangan lain.



So, rumusan daripada gosip ini adalah kita tak perlu takut dengan segala khabar angin yang tidak benar ini kerana berani kerana benar takut kerana salah. Kepada kak Erra, Ekal kagum dengan sikap kak Erra yang tabah dengan segala dugaan yang menimpa Kak Erra sekeluarga. Jadi sebagai peminat akak Ekal sentiasa berdoa untuk akak sebab walau apa pun berlaku kami sebagai peminat akan sentiasa sokong dari belakang, cayalah Kak Erra. Ekal minat lagu kak Erra yang tajuknya Ya Atau Tidak huhu..sebab lagu tu catchy dan rancak. wow

No comments:

Post a Comment