CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 7, 2012

-Lagu baru Lufya Bejudul "Doaku" menyindir Zarina Anjoulie?-

Salam semua, apa khabar selamat bertemu kembali dalam blog tercinta nie ok. Hari nie ekal demam so ekal rase macam lesu sangat, tak larat pun ade lepas tu hidung nie asik nak lontarkan bersin je. So sape yang dah kenal ekal tu tau lah macam mane bunyinye kalau ekal bersin, hilang ayunya.

Baiklah sebelum ekal memulakan cerita ekal nak tanya korang, korang minat tak tengok program realiti AKADEMI FANTASIA? program tu dlu adalah rancangan nombor 1 di Malaysia tapi sekarang dah tak de lagi program realiti tu sebab pihak astro hanya biarkan AF bertahan sampai 9 musim je, yew lah mana taknya ramai yang cakap AF tu patut dibehentikan sebab semua artis yang lahir dari program tersebut semuanya ke laut. Siapa cakap? bagi ekal artis AF tu banyak jugak bintang yang semakin menyinar cuma rakyat Malaysia je yang tak perasan. Oklah cukup cerita pasal AF,sekarang nie ekal nak cerita pasal artis kelahiran program tersebut, korang kenal tak Lufya? kalau korang ingat lagi beliau nie pernah menyertai AF musim yang ke 6 dan beliau juga tersingkir pada minggu ke 3 beliau tersingkir. Dan beliau juga teman sepejuangan bersama Stacy dimana beliau juga pernah menyertai program tersebut.

inilah wajah Lufya semasa menyertai Akademi Fantasia

Apa yang korang boleh tengok tajuk utama post ekal nie, korang tertanya-tanyakan tentang apa yang sebenarnya berlaku diantara beliau dengan serorang lagi artis yang bernama Zarina Anjoulie. Ekal tak tahulah apa yang sebenarnya berlaku both of them nie tapi seingat ekal mulanya cerita kurang enak yang mengatakan beliau berdua nie berperang gara-gara muka mereka ni seiras. Tetapi Lufya sediri sudah menyatakan bahawa beliau tidak mahu mencari apa-apa masalh dengan Zarina malah beliau mahu berdamai tetapi enggan bagi Zarina. Tapi bagi Ekal sendir ekal tidak mahu percaya bulat-bulat pasal mereka berdua nie cukuplah hanya sekadar mengambil tahu tentang artis-artis di Malaysia ini. Sejauh mana kesahihan cerita ini biarlah mereka berdua sahaja yang tahu.


Lufya juga mencipta lagu yang berjudul DOAKU lagu yang berkonsepkan ketuhanan lagu yang diciptanya sendiri dan dibantu oleh Abie Abdullah untuk membuatkan muzik tersebut menjadi menarik. Lagipun bulan ramadhan stak lama lagi akan menjelangkan jadi tak salah kita dengar lagu ciptaan Lufya ini untuk didengari. Katanya lagu ini sudah lama siap dan pernah dihantar di stesen radio untuk diputarkan tetapi tidak dilayan. Akan tetapi bila hangatnya berita yang mengatakan bahawa beliau sekarang tengah berperang dengan  Zarina terus stesen radio memutarkan lagu tersebut. Bagi Ekal sendiri lebih baik memaafkan dari berdendam sana-sini lepas tu terus berleretan sampai tak ade kesudahanya lagipun apa salahnya bermaaf-maafan kan bulan ramadhan dah semakin hampir jadi apa salahnya di bulan yang mulia itu mereka berdua ini berdamai, habis cerita.

Baiklah, so Ekal pun dah nak sampai ke penghujung ini, okeyh kalau ade gosip lagi ekal akan share ngan korang semua ok, yang benar Ekal Shirazi =)






No comments:

Post a Comment