CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 17, 2012

-ladies are gorgeous when wear hijab-


hye peepss!!! anyway have a nice Saturday okeyh..so today topic about TUDUNG. Sorry laa, kalau english saya nie campur-campur like broken english!! so what? tak kesah pown la if uolls nak cakap ape yang penting ade ramai yang follow aku..(ceh belagak!!) actually tadi aku ade g mall ngan membe aku tadi..lepas tu ade lah aku nampak group ladies nie..pehh sume cantekII tau, apa yang aku tertarik pada dorang nie pasal aku suke tengok cara diorang pakai tudung..wow walaupun certain people say's "serabutnye fesyen tudung diorang nie" bagi aku tu sume rubbish siak!! aku tak kesah lah kalau diorang nakang  pakai macam mane pun asal kan tutup aurat even diorang pakai tudung yang labuh sampai ke lantai tu pown aku tetap tak suke..tapi bukan pasal tu yang aku nak cakap tapi pasal fesyen tudung masa kini..wow!! amazing gile sekarang nie nak belajar tutorial mcm mane nak pakai tudung yang macam NAJWA LATIFF or YUNA pown sekarang bukak je YOUTUBE sume dah ade..so for me lah kan..i very like gile bile dorang yang slim-slim pakai tudung macam HANATAJIMA tu..lagiII plus bile dorang pakai ngan lens sekali..memang superb gile. So sekarang nie aku single nak sangat dapat awek yang mcm tu...nway bukan nie memilih BUT tu cume ciri-ciri gadis pilihan aku je..tak salah kan kalau nak demand macam tu..kalau tak dapat tu takpe lah..maybe Allah dah tentukan jodoh kite ngan siapa cume tunggu dan lihat saja lah...



actually budak yang aku nampak tu, dorang pakai mcm pic yang kat atas tu lah..ehh!! tak ke menawan tu?so orang lelaki sekarang memang suke mencari style girl yang mcm nie..tak la asik fesyen yang same je..aku bukan nak cakap ape..cume realiti kan, tade lelaki mane yang nak kalau awek dye tu comot..so aku tak kesah sangat if aku dapat awek yang bertudung or tak anyway pada pendirian aku selagi aku bukan suami dia aku tak de hak nak melarang dye..cume hanya mampu nasihat sahaja..ok that's all peepss!!
                     
  







No comments:

Post a Comment