CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 17, 2012

-the bff Walimatuurus-

hye semua..assalamualaikum kepada sume kawan-kawan saya yang berada dikelas, kolej, FB, TWITTER, mahupun SKYPE...disini saya sebagai tuan punye blogger nie nak share rase gembira pasal blog saya dah upgrade jadi baru..so tu yang exited sangat nie sampai nak bloger je skang..yew lah kan nak share gak ngan uollss pasal nie, tapi kadangII tengok blog kite nie mcm serabut tapi kadangII gak nampak smart..i like!! so tanpa melengah masa lagi saya nak cerita pasal hari gembira saya yang disambut bersama rakan karib saya.

Time nak akad nikah uolls neves ke?

Pada tanggal 14 febuari rakan karib saya iaitu Niza atau nama sebenarnya Siti Nurhanizah Jamaluddin telah mendirikan masjid, pada hari itu jugalah adalah hari gembira buatnya. Pada masa itu juga saya pun turut tumpang gembira dengan majlis beliau. Siapa juga yang berkahwin pada ketika itu akan turut gembira, yalah mana taknya dia dah hambir 6 tahun bersama kekasihnya itu dengan pelbagai rintangan yang dihadapinye tapi dengan semangat yang tinggi beliau tabah menghadapi segala yang dialaminya.

hantaran pihak lelaki yang dia terima..

Masih segar diingatan aku mase start aku kenal dia mase Semester 1, time uh aq tak kenal siapa-siapa pown aq cume kenal sorang je kawan aq name dia Yana, coz dye tu kawan aku sejak darjah 1 sampai la sekarang nie. Sekarang nie dah Semester 4, bayang kan lah berapa lama aku ngan dye 1 kelas. ehhh, nway aku bkn nak citer pasal Yana tapi aq nak balik pada topik asal kita. So dye gak lah yang banyak bantu aku semasa aku berada di kolej pada hari pertama mula kuliah. Sebenarnya aku selama nie berempat masa aku semester 1 tu..yang lagi sorang tu name dye Ziqa. Kalau uolls nak tau selanjutnya g la bace old post aku tu, kat situ aku citer segalanya bout diorang nie.

  


Tapi kebahagiaan semasa aku bersama dengan diorang pown sekejap je, coz niza tu berhenti masa aku semester 2, berita yang dia kata nak berhenti pown aku tak tau, cume yang aku tak ley terima pasal kawan dia, kekasih dye benci gile ngan aku pasal aku bawak mulut, padahal aku nie hanyalah mangsa fitnah..hmmmm takpe lah semoga kawan dye tu dapat balasan apa yang dibuat kat aku. Tapi sekarang walau apa pun kite orang tetap keep in touch even dah berjauhan nie kan. so itu lah sedikit sebanyak cerita aku nak sampaikan and nak share ngan korang sume. hope uolls enjoy reading peepss!!

No comments:

Post a Comment