CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 12, 2011

-new semester new story-

assalamulaikum kepada semua follower yang saya sayangi..
ok..today story about new semester yang akan tiba tak lama lagi
macam mana nie sesuatu sangat tau
huhu..erm macam mana la kan..tapi aku rindu nak jumpe classmate aku.
dorang sume tetap di hati aku buat selamanya..huhu
semester baru nie aku suka sngat coz tade repeat paper utk sem 3
and yang paling seronok sekali no Akaun Subjek lagi..
best sangat-sangat coz da 2 sem ngadap akaun..
tapi alhamdulilah tau aku dapat b+ mase sem 3 ar tuh..
tak sia-sialah aku study last minit masa nak exam hari tu..
and kalau korang nak tahu sem 4 nie kelas aku da mula start buat event
so macam mana la kan jadinya..tak sabar la nak masok sem baru nie
tak la dok uma je..bosaannn..
the reason aku nak cepat naik kolej is
aku nak lari kan diri aku daripada dia tu..
ermmm memang meluat laaa...yew la t tak la dye nak belagak
hmmmm..ka la sampai sini je aku nak update blog aku..cz aku suka sagant blog aku dacantik...smat pown ade gak..k bye

No comments:

Post a Comment