CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 16, 2011

-hot stuff-

assalamualaikum semua, kalau tak jawab dosa, hehehe..ok hari nie aq macam biase bangon pukul 10 lewat lagi sampai tak sempat nak tengok "The Breakfast Show" tak dapat nak tengok host tu lagi hehehe. So apa topik hari nie yep?ok ofcos la u olls tahu kan cz terang-terang kat title entry aku nie pasal hot stuff a.k.a budak market..daaaa..



alkisah bermula ade sorang hamba allah nie add aku la kan. So aku dengan rasa peramah dan baik hati pon approve la dye, so bermula sesi temu bual antara aku dan si dia nie. Pada mulanya aku tengok budak nie ley la jadi kawan aku, walaupun kejap tak macam budak-budak market yang aku kenal sebelum nie ade yang terus jadi bff ade yang lepas add teros hilang or ghaib macm kene culik dengan bunian kannn. Lepas tu aku tanye la background dia so dye pown cakap la lau nak tau ngan lebih lanjut sila la tengok blog dia. Pada aku dia punye blog memang cantik atau dengan kata gagahnye kreatif la. Aku pon belek-belek la dia punye blog yang cantik tu. Lepas puas aku belek aku pon suruh la dia follow blog aku lak, so u all nak tau dia cakap ape kat i? ley lak dia cakap ermm "if i interested i follow la k.hahahaha". Sangat sesuatu sangat bila dia berkata macam tu pada ku....wei mat lu suruh gua follow lu punye blog than bile aku suruh ko follow blog aku ley lak ko ckap macam tu kan...haisssshh. nasib baik la i tak follow lagi blog dye tu...yuuucckkkkk!! aku tau lau aku follow blog dia mesti dye wat bodo je kann...sebab tu la aku tak follow aku suruh dye yang buat dulu. Tapi hakikatnya ko memang akan jadi bahan subjek aku untuk jadi entry aku hari nie..terima kasih yaw!!..


so pesanan aku kat ko, aku just nak cakap lah kan tak semua manusia kat dalam dunia nie sempurna. Kalau ade pun allah yang maha esa je..rupa betuk tu sume hanye sementara je bhaii..bile-bila tuhan uh boleh tarik balik. Kau ingat kau tu siapa?Justin Bieber? Greyson Chance? Lee Min Ho? ehh tak lupe gak Kim Hyung Jung?daaa.... nak belagak grand lak ngan aku. kalau setakat amek gambar lepas tu mulut muncung-muncung tak payah la. Adoi macam aku tak pernah wat je kan.hehehehe. Nasib baik aku approve ko lau aku tahu perangai mcm nie memang aku delete ko bunag dalam recycle bin tau..hahaha so terima kasih la skit deerr. ok la aku da penat nak menaip. menagntuk pulak tu hari ujan sedap tido.k la byee

No comments:

Post a Comment