CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 18, 2011

-the wonderful day-

assalamualaikum semua...
da lame tak update blog nie..
nway aku snagat seronok ari nie..
tak tau la kenapa dari semalam lepas aku
balik dari rumah dye aq asik ingat2 kn dye je..

erm..
kenapa ek?
mayb aku da angau kn nan dye..
huhu..

but i know..
i nothing with someone
i just a SKANDAL
but i don't mind with that..
coz i know the true love
will be appear when the perfect time
is come..hahahaha

and 1 lagi nk tau tak..
aku di bawak jumpe family dye..
mula2 tuh memang snagt malu..
tapi da lame2 aku da biase ngan fmily dye..
biase la nk jmpe family someone nie
bknnye senang kn..

mane la tau kalau-kalau dye
tak terima kite...
kan susah...hahaha..
ok la tu jep aq nk share ngan korang sume..
ok happy reading okeyh...luv u all

No comments:

Post a Comment