CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 27, 2011

-antara cinta dan rasa ingin memiliki-


assalamualaikum sume..
agar sihat-sihat selalu ok..

tadi petang a baru je jap tengok cerita nie..
actually cerita nie cerita lama sbenarnye..
cerita nie keluar di pawagam sekitar tahun 2008 lagi




aku masih ingat lagi cerita nie keluar kt tv time cuti raya..
biasa lah tie raya banyak la rancangan-rancangan best yang
wajib tayang kn...

erm mase tuh a form 4 ingt lagi kawan-kawan a ckp jgn lupe yew tngok
cerita nie..
nway aq pown tak tau ape bestnye tngok cerita macam nie..
so malam tuh cerita tuh main kt tv..
so aku pown tengok la



memang betol seyh cerita nie memang masyuk meyh!!
best pown best
aku tengok cerita nie pown
meleleh air mata wokk!!

kalau sape-sape yang menghayati cerita
nie memang tisu kt umah uh abis..
kn???hehehehe


actually aku pun pernah lalui situasi yang sama
mcm dlm cerita nie..
tp tak sume la dlm cerita nie same dlm situasi
nie..ade la skit..

memang keliru la apabila kita sebagai kaum
adam terpaksa memilih siapa yang
sesuai untuk jodoh kite kan..
padahal time uh..
ramai yang minat kat kite..so
nk tak nak terpaksa la kena
MAKE A CHOISE

so ari nie je aku nak share nan
u all sume..!!
salam



No comments:

Post a Comment