CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 29, 2011

-demam exam-

Assalamualaikum kepada sume follower saya yang
saya kasihi sekalian..
apa kabo sume u olls?
nway hari nie adalah minggu exam aq..
so aq pown ta prepare ape td..
sampaikan slip periksa pown td aq
lom print lagi..nway thx to my friend cz
remind me..
nway nie salah aku gak cz leka dan 
amek sambil lewa pasal sume nie..
so i really regret it
so pomiz never happen again..=)

so paper Mandrin and Agama Islam pown
da lepas..amin
anyway paper mandrin tadi aq stdy skit2 je
cz aq ta bpe minat sngat nan sbjek nie..
walaupun minat ingin belalajar
tapi apakan daya bukan senang nk mendalami bahasa orang lain
nie walaupun kita satu malaysia kannn....
huhuhu..
tapi alhamduilah aku dapat jawab sumenye
ntah la aq pown tak tau betol tak ape yang aku jawab uh..

ok let's talk about paper agama islam lak..
nway aq ta pnah ade nota agama sume catat
kt buke note kcik aq je
huhu...so nasib baik sumenye ok..
aq dapat jawab dengan jayanye..muuuaaaxxx!!

No comments:

Post a Comment